Nieśmiertelni ~ Kolebka Upadłych Aniołów
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.


 
 
IndeksRangi EmptyLatest imagesSzukajRejestracjaZaloguj

 

 Rangi

Go down 
AutorWiadomość
Nate
Przeistoczony
Nate


Fabularnie : ... Zajęty... BARDZO zajęty xD
Liczba postów : 279
Join date : 26/05/2011
Age : 29

Rangi Empty
PisanieTemat: Rangi   Rangi EmptySob Maj 28, 2011 10:57 pm


    W a m p i r y

Czystokrwisty – Wampir czystej krwi pochodzący z wielopokoleniowych wampirzych rodów. W odróżnieniu od wampirów niższych stopni potrafią się opanować od atakowania ludzi dla pozyskania krwi, nawet w przypadku, gdy krwawią.
Łowca – Są to wampir, które nie wyobraża sobie życia bez polowania. Mimo że potrafi powstrzymywać się przed wypiciem ludzkiej krwi często zdarzają mu się chwile słabości i gdy znajduje już swoją ofiarę zrobi wszystko, aby tylko utoczyć jej chociaż odrobinę cudownej posoki.
Przeistoczony – Istota która stała się wampirem przechodząc przemianę po ugryzieniu (zmarł i odrodził się jako wampir). Mimo że posiadają wszystkie zdolności czystokrwistych wampirów trudniej jest się jej opanować w kontakcie z krwią a szczególnie w pierwszych miesiącach życia.
Wegetarianin – Wampir, który postanowił zrezygnować z zabijania i żywienia się krwią ludzką zastępując ja zwierzęcą, bądź też syntetyczną. Jeżeli jednak decydują się na spożywanie tylko zwierzęcej krwi ich zdolności są słabsze niż innych normalnie odżywiających się wampirów.
Nieokrzesany – Stworzenie, które w żaden sposób nie może powstrzymać się przed wypiciem ludzkiej krwi. Jest niczym nie opanowana maszyna do zabijania, która przestaje myśleć, kiedy tylko wpadnie w swój morderczy trans słuchając się jedynie instynktu.


    D e m o n y

Niszczyciel – Potężna istota o niszczycielskiej sile żywiąca się strachem I cierpieniem swoich ofiar. Są to najpotężniejsi przedstawiciele tej rasy a ich jedynym celem jest zabijanie.
Wielki demon – Mimo swojej potęgi nie wdaje się on w żadne konflikty. Jest opanowany i nie łatwo wyprowadzić go z równowagi, jednak ze względu na jego siłę i zdolności lepiej z nim nie zadzierać.
Sukkubus - Zwana też "demoniczną panną", demon płci żeńskiej uwodzący mężczyzn swoimi pięknymi wdziękami lub mocami. Posiada skrzydła oraz ogon, oraz kiedy tylko chce może przybrać ludzką postać co pozwala jej ukryć swoją prawdziwą tożsamość. Męska wersja: Inkubus. [by Rin Kirikage]
Przeistoczony – Jest to stworzenie, którego dusza po śmierci została zesłana ponownie na ziemię w postaci demona.
Nawrócony – Jest to demon, który wyrzeka się swej niszczycielskiej siły i władzy i pozostaje w pokoju z innymi stworzeniami. Stroni on od zabijania jednak ze względu na rasę czasem nieumyślnie krzywdzi, czego potem strasznie żałuje.
Pożeracz duszy – Demony tej rangi, tak samo jak wampirzy Łowcy, jako swój najistotniejszy cel obrali sobie wyszukiwanie jak najatrakcyjniejszych zdobyczy, z tym, że demony zamiast na krew patrzą na duszę. Im czystsza tym lepsza, a te brudne, splamione wieloma grzechami dla nich do niczego się nie nadają. Wyszukują swoje ofiary by następnie dobrać się do ich duszyczki i pożreć ją poprawiając w ten sposób swoje samopoczucie. Zdobywają je na najróżniejsze sposoby zaczynając od niewinnych i drobnych kontraktów ze śmiertelnymi a kończąc na oszustwach i zabijaniu.
Grzech Główny – jest to demon (najczęściej człowiek przemieniony), który podczas „ziemskiej wędrówki” charakteryzował się jedną z cech, które są wymienione w Siedmiu Grzechach Głównych –tj. pycha, chciwość, nieczystość, zazdrość, nieumiarkowanie w jedzeniu i piciu, gniew, lenistwo. Demony te w Piekle są swoistą Gwardią Lucyfera, która jakoby ma za zadanie chronić władcę Piekła. W rzeczywistości nie różnią się niemal niczym od swoich pobratymców, jedynie są silniejsi, jeżeli w pobliżu znajduje się istota o podobnym usposobieniu. Grzechy Główne bardzo często nie pamiętają swojego poprzedniego życia lub momentu przemiany i w ich umysłach zostaje zakodowane tylko to, kim się stali.
*Pycha - wolna
*Chciwość - Morrigan Sawinean
*Nieczystość - wolna
*Zazdrość - wolna
*Nieumiarkowanie w jedzeniu i piciu - wolna
*Gniew - wolna
*Lenistwo - wolna


    H y b r y d y

Rangi hybryd zależą od tego z połączenia, których ras powstały. W polu „ranga” trzeba wpisać połączenie dwóch lub więcej ras, od których hybryda się wywodzi.


    W r ó ż k i

Kwiatowa – Wróżka zamieszkująca łąki a dokładniej obrastające je kwiaty. Wróżki te bardzo często mają jakieś kwieciste elementy w swym wyglądzie lub stroju.
Zwierzęca – Wróżka będąca opiekunką zwierząt, mieszkająca zazwyczaj blisko zwierząt bądź też zwierzołaków. Potrafi się z nimi porozumiewać.
Wodna – Stworzenie mieszkające w pobliżu zbiorników wodnych, które są im bardzo potrzebne do życia. Taka wróżka bez dostępu do wody staje się słabsza i może nawet stracić część swych zdolności.
Domowa – Często określana „domowym duszkiem”. Strzeże domostw ludzi przed niebezpieczeństwami oraz dba o dobro stworzeń i roślin zamieszkujących ten domu.
Rusałka - Wróżka obdarzona niesamowitą urodą zamieszkująca najczęściej wybrzeża rzek i łąk. Nie posiadają one skrzydeł. Opiekują się otaczającą je przyrodą co jaki czas kusząc śmiertelnych niczym syreny.
Chochlik - Są to stworzonka, które nie jednemu dały się we znaki. Figle i zabawa to ich chleb powszedni, a ofiarami ich ataków najczęściej stają się niczego nieświadomi śmiertelnicy. Strzeżcie się.
Robaczek świętojański – stóż leśny narodziny z opadającej świeżej rosy tuż po deszczu na podłoże ściółki. Powstaje po rozpryśnięciu się kropelki, na którą padł promień światła księżycowego. Robi za przewodnika zagubionych zwierząt czy ludzi jako świetlisty duszek prowadzący do domu. Zajmuje się utrzymaniem poprawnej fotosyntezy i naturalnego środowiska. Dba o las, który jest jego domem i chroni go przed zniszczeniem. Jego skrzydełka są tylko w barwach zimnych, nocnych tj: niebieski, czarny, biały... srebrny. [by Tenmado]


    L u d z i e

Wtajemniczeni: 

    Obojętny – Ludzie, którym zupełnie nie przeszkadza istnienie drugiego świata. Żyją oni w pokoju z innymi rasami.
    Potępiający – Osoby te nienawidzą innych ras i są zwolennikami wszystkich akcji mających na celu pozbycie się ich z otoczenia. 
    Łowca – Ludzie, których głównym celem jest wyplewienie innych ras ze społeczeństwa. Bez skrupułów dręczą, torturują i zabijają przedstawicieli innych raz gdyż uważają, że to, co czynią jest słuszne. 
    Zauroczony - Wtajemniczony, który nie tylko akceptuje świat magiczny, a który za możliwość wstąpienia do niego dałby się pokroić żywcem. Czy też sprzedałby dusze diabłu.Człowiek taki wprawdzie nie stroni od innych ludzi, jednak o wiele chętniej przebywa w kręgu stworzeń magicznych, przez długie godziny mogąc upajać się tym światem, który dla niego samego wydaje się idealny, nie ważne ile wad miałby w sobie.Takie zauroczenie jednak stanowczo zbyt często kończy się dla biednego śmiertelnika źle. Zdarza się, że ludzie ci, podatni na wszelakie kłamstwa i obietnice możliwości stania się istotą magiczną, pozwalają sobą zawładnąć, ślepo podążając za istotą, która tego dokona i zapominając o ludzkim świecie, rodzinie i przyjaciołach. [by Beckett]
    Szalony - Jest to osoba, która spotkała się ze światem nieśmiertelnych w dosyć nieprzyjemnych warunkach. Osoba ta przeżyła nieciekawe rzeczy i może mieć nawet z tego powodu traumę lub problemy z psychiką. Wtajemniczony Szalony nie tyle, że nienawidzi tych istot, a po prostu jest w szoku i widzi ich większość jako istoty przesiąknięte złem, które będą udawać miłych, żeby zrobić im krzywdę i odejść, dlatego też często uciekają lub unikają takich spotkań. W przeciwnym wypadku mogą zwariować lub paść z przerażenia na ziemię, z powodu emocji lub dostać ataku psychopatycznego i rzucić się, chcąc takowego ogłuszyć/zabić, bo nie panują wtedy nad emocjami. Na ich dobicie, często przez te emocje, ich "Wzrok" się uruchamia, choć są wyjątki od tej reguły. [by Nove]

Mutant - Jest to grupa śmiertelników którzy w nie do końca znany sposób otrzymali gen istot nadnaturalnych. Nie są oni nieśmiertelni, jednak nie starzeją się tak, jak inni śmiertelnicy, dłużej pozostają w wieku produkcyjnym. Posiadają oni jedną moc. (Rasa dostępna po napisaniu dobrej karty postaci)
Niewtajemniczony – Ludzie żyjący w nieświadomości, niemający pojęcia o istnieniu nieśmiertelnych, których znają jedynie z bajek i legend.
Verbum Novum - Śmiertelni należący do organizacji Najświętszego Kościoła Watykańskiego: Verbum Novum. Są to ludzie wiary, niekiedy posiadający jedną nadnaturalną zdolność, którzy złączyli się w walce przeciwko światu nieśmiertelnych. Od łowców wyróżnia ich fakt, że działają w imię kościoła i posiadają broń, o jakiej zwykły łowca mógłby tylko pomarzyć. (W karcie w polu ranga należy dopisać również rangę posiadaną w organizacji i to ona zostanie wpisana.)


    Z m i e n n o k s z t a ł t n i

Oswojony – Jest to zmiennokształtny, który bez problemu odnajduje się w społeczeństwie i dostosowuje się do jego zasad. W pełni opanowany i rozsądny.
Indywidualista – Osobnik chodzący własnymi ścieżkami, najczęściej nomad nieprzynależący do żadnego stada. Samotnik żyjący według własnych reguł.
Dzikus – Zmiennokształtny zupełnie niemogący się przystosować do panujących zasad. Atakuje innych i nie kontroluje swoich przemian oraz wszędzie doszukuje się zagrożenia.
Przeistoczony - Zmiennokształtny, który stał się tym kim jest przechodząc przemianę spowodowaną przez ugryzienie bądź zadrapanie przez innego osobnika tego gatunku.
Łowca - Stworzenie żyjące z ciągłych polowań, lubujące się w smaku surowego mięsa. Nieco nieokrzesane, ale za to bardzo zmyślne i bystre o niesamowitym talencie do tropienia.
Wilkołak - Dość specyficzny zmiennokształtny, który potrafi przyjmować postać wilka, w którego budowie ciała można doszukać się cech anatomii ludzkiej. Stworzenie znane z legend, którego potworna siła ujawnia się w czasie pełni Księżyca, nie oznacza to jednak, że nie są w stanie zmieniać się i bez niej.
Domowe zwierzątko - jest to rodzaj zmiennokształtnego, który prawie na stałe przyjmuje swoją zwierzęcą formę… Na rzecz życia w mieście. Chociaż to miasto nie jest wcale takie do końca przesądzone. Ważniejsze jest raczej by znalazła się rodzina, która przygarnęłabym takiego bezdomnego zwierzaczka pod swój dach i właściwie się nim zajęła. Otrzymując w zamian trochę ciepła, miękkiego futerka do głaskania i typowo psiej wdzięczności. [by Beckett]
Antropomorf  - Jest to dość nietypowa odmiana zmiennokształtnego, ponieważ istoty tej rangi nie zmieniają się w zwierze a ich prawdziwa postać nie jest postacią ludzką. Istoty te posiadają ciało będące krzyżówką ciała zwierzęcego i humanoidalnego, które jest ich jedyną formą. Wszyscy niewtajemniczeni widzą antropomorfy, jako zwykłych ludzi, ponieważ specjalny czar chroni ich specyficzne postacie. Ponieważ anatomia ich ciał jest taka sama jak anatomia ciała ludzkiego są oni zmuszeni do ukrywania ich pod ubraniem. klik klik klik klik klik klik



    A n i o ł y

Archanioł – Anioł najwyżej postawiony w hierarchii. Wysłannik samego Boga o wspaniałych zdolnościach. Mimo swojej potęgi jest on bardzo rozsądny.
Stróż – Anioł będący najczęściej strażnikiem bądź kimś w rodzaju ochroniarza zbłąkanych istot. Czuwa on nad innymi i ich dobrem.
Świętoszek – Nie każdy anioł jest tak święty jak mogłoby nam się wydawać. Świętoszki odbiegają dosyć bardzo od świętości. Lubią poszaleć, a czasami nawet trochę po grzeszyć.
Nefilim – Rasa stworzona przez anioła Razjela, który zmieszał swoją krew z krwią człowieka tworząc rasę zwaną Nefilim. Są to ludzie obdarzeni anielskimi zdolnościami, niezwykle szybcy i silni gotowi stawić czoła siłom zła.
Upadły – Anioł, któremu odebrano skrzydła za jego przewinienia i skazano na wygnanie i zesłanie na ziemie, aby odpokutował za swoje winy i przewinienia. Upadłym niedaleko jest do pozostania demonem.
Przeistoczony - Istota, która po śmierci otrzymała skrzydła i anielskie zdolności a co za tym idzie stała się aniołem za swoje dobre sprawowanie na ziemi.
Splugawiony - To "zaszczytne" miano dostają anioły których czyste dusze słabną pod naporem wszechobecnego zła, dają się powoli nieść ku złu i upadkowi, nie mogąc temu ni jak zaradzić... Upadają na duchu, ich emocje i żądze same w sobie stają się nieczyste, nieetyczne, powoli zaś anioły zmieniają się w istoty żądne zła... Można rzec że "splugawieni" kursują na cienkiej linii pomiędzy anielską świętością, a mrocznym upadkiem. Wyznacznikiem stopnia "splugawienia" jest kolor piór. Im robią się ciemniejsze, tym bliżej tym istotom do upadku. Bialoskrzydli dopiero zaczynają swoją wędrówkę, szaroskrzydli nadal walczą, ci, których skrzydła osiągnęły czerń są już bliscy upadku, acz ich dusza nadal walczy ze wszystkich sił, by pozostać... Dobra. Gdy splugawiony osiągnie apogeum, traci skrzydła i jest świadkiem swego upadku... Często co bardziej "aroganckie" anioły starają się omijać i unikać takich osobników, by nie "zarazić się" splugawieniem. [by Agito]


    S y r e n y

Kusicielka – Syrena, która swym wspaniałym śpiewem wabi podatnych na jej wdzięki śmiertelników uwielbiająca bawić się swoimi ofiarami.
Mścicielka – Syrena o bardzo złym usposobieniu. Uwielbia krzywdzić innych i sprawia jej to radość. Inne stworzenia są dla niej niczym zabawki, którymi można manipulować dla własnej uciechy.
Figlarka – Syrena uwielbiająca zabawę i harce nie tylko z innymi syrenami, ale również ze śmiertelnikami i innymi nieśmiertelnymi. Jest ona przyjaźnie nastawiona do innych.
Tryton - Krewny dobrze znanej nam syreny. Trytony zamieszkują głębokie ciemne jeziora i miejsca do których większość woli się nie zapuszczać. Nie są tak piękne jak ich rybi krewni. Każdy z nich posiada widoczne skrzela, które ułatwiają im oddychanie pod wodą.
Harpia - Mistyczna istota będąca krewnym syreny. Różnią się od nich wyglądem, gdyż swój rybi ogon zamieniły na ptasie skrzydła. Obdarzone są nadzwyczajnym głosem, którym siedząc na skale bądź latając nad oceanem czarują zagubionych żeglarzy.
* Zdolność wrodzona: Latanie i porozumiewanie się z ptactwem w zamian za zdolności morskich stworzeń.
Wiedźma morska – syrena, która przehandlowała swój wspaniały ogon i łuski na macki. Ośmiornicze macki, albo kalmarze. U niektórych syren transformacja w wiedźmę morską może wystąpić samoistnie, bo mogą się w nią zmienić tylko najgorsze i zdecydowanie najbardziej popaprane przedstawicielki tejże rasy. Najczęściej są to cyniczne istoty, które lubują się w rozlewie krwi innych, jednak nawet Mścicielki im nie dorównują, ponieważ te robią to tylko ze względu na własną przyjemność, więc bardzo często ofiarami padają całkowicie przypadkowi ludzie. Lub nie-ludzie. Bardzo często żywią się mięsem i krwią swoich ofiar.
Podczas kontaktu z wodą ich nogi zamieniają się w parzące macki, zęby zmieniają się w spiłowane w szpic kły, a pazury wydłużają się, by ułatwić im pożywianie się swoimi ofiarami. [by Sylvia]


    E l f y

Elf leśny – Elfy zamieszkujące lasy i żyjące bardzo blisko z naturą. Bardzo często są one ściśle związane z jakąś rośliną, która rozwija się i umiera wraz z nimi obrazując przebieg ich życia.
Elf światłości – Są to elfy, których zadaniem jest ochrona innych. Są elfie wersją anioła stróża. Rozsiewają dookoła pozytywną aurę w ukryciu pomagając w różnych trudnych sprawach.
Mroczny elf – Elfy, które przestały kroczyć ścieżką światła i zeszły na stronę mroku. Różnią się bardzo od dobrych elfów. Emanuje od nich zło i cierpienie, jakie zadają innym istotom.
Karzeł - Stworzenia te większość od razu kojarzy z pomocnikami Św. Mikołaja, gdyż są to istotki dość drobnej, filigranowej budowy o wyraźnie zaznaczonych elfich uszach. Zachwycają swą delikatna urodą i skłonnością do pomagania, jednakże niektóre potrafią naprawdę nieźle dopiec.
Miejski Elf - Każda rodzina ma swoją czarną owcę, a czarnymi owcami wśród elfów są właśnie oni - mieszczuchy, które "zdradziły" praktycznie wszelkie możliwe elfie ideały i na dobre zadomowiły się w betonowej dżungli. Jakby na to nie patrzeć - i tu i tu dzicz. Przynajmniej same Miejskie Elfy tłumaczą swoje (karygodne!) zachowanie w ten właśnie sposób. Zamiast uciekać, chować się w lasach czy otwarcie walczyć z ludźmi, wtopiły się w tłum śmiertelników, gdzieś po drodze zakochując w miejskim gwarze i tym chaotycznym, lśniącym wszystkimi kolorami tęczy uroku wielkich metropolii. Nie znaczy to jednak, że udało im się zupełnie oderwać od natury, będącej matką i żywicielką wszystkich długouchych. Miejskie Elfy są do "zielonego" bardzo przywiązane... Rzec by wręcz można: uzależnione. Uzależnienie to często przejawia się jednak nie tyle w potrzebie przesiadywania w parkach, a raczej regularnym narkotyzowaniu swojej osoby. Za pomocą naturalnych (mniej lub bardziej) środków, oczywiście! [by Hiacynt]


    C z a r o w n i c y

Szaman - Czarownik specjalizujący się w sztukach medycznych i kontaktach ze światem duchów. Posiadają oni umiejętność odpędzania złych duchów, a czasami nawet umieją z nimi rozmawiać. Większość osób uważa ich za dość specyficznych.
* Zdolność wrodzona: Widzenie, rozmowa z duchami - Magowie mogą rozmawiać ze zjawami i je przyzywać, ale nie mogą ich kontrolować, zjawy nie staja się im posłuszne w momencie przyzwania.
Medium - Inaczej nazywane wróżkami, aczkolwiek nie są to istoty ani trochę podobne do znanych nam z bajek skrzydlatych wróżek. Są to czarownice, które posiadły umiejętność przepowiadania przyszłości i łączności ze światem spirytystycznym. Sztuki wróżbiarskie nie mają przed nimi tajemnic.
* Zdolność wrodzona: Czytanie przyszłości ze szklanych kul - Medium odczytują jedynie drobne fragmenty wydarzeń, które będą miały miejsce w najbliższej przyszłości. Nie widzą wszystkiego i nie są nieomylne, a ich wizje mogą się zmieniać jak i zostać zmienione przez tego, kogo one dotyczą.
Czarodziejka - Mylona często z małymi kwiatowymi wróżkami, ze względu na znajdujące się u ramion niektórych przedstawicieli tej grupy skrzydła. Są to czarownice specjalizujące się w wyrabianiu eliksirów i drobnych zaklęć mającym wpływ jedynie na wydarzenia z życia codziennego i zdrowie.
Alchemik - Każdy mag, który zgłębia tajniki alchemii prędzej czy później zyskuje miano alchemika. Wyrabianie eliksirów, przedziwnych mikstur i przedmiotów nieznanych innym rasom jest jedną z ich podstawowych umiejętności.
* Zdolność wrodzona: Ważenie eliksirów - Magowie mogą wytwarzać jedynie proste eliksiry, których skutki widać nie dłużej niż 10 postów.
Mag - Posiada on niesamowite zdolności magiczne. W posługiwania się swoimi mocami nie mają sobie równych. Proste zaklęcia wychodzą im o wiele lepiej niż innym przedstawicielom rasy czarowników, dzięki czemu zyskali największy szacunek jako przedstawiciele tej grupy.
Metamorfomag - Ci, którzy myśleli, że zmiana postaci na zwierzęcą to przywilej jedynie zmiennokształtnych byli w błędzie. Metamorfomag do pewnego momentu życia jest w stanie zmieniać się w dowolne zwierze, lecz z biegiem czasu postać jaką przybiera stabilizuje się i zmienia się w zwierze dopasowane do jego cech charakteru. W przeciwieństwie do zmiennokształtnych ich przemiany trwają dość krótko i są męczące.
* Zdolność wrodzona: Zmiana w zwierze - Mag może przyjąć postać dowolnego zwierzęcia na okres 10 postów, potem przez 4 odpoczywa.
Dyniowy czarodziej - Kiedyś byli oni często spotykani wśród innych czarodziejów, lecz z czasem ich ilość zaczęła zanikać z powodu eksterminacji, lub też po prostu braku chęci do życia publicznego. To pierwsze brało się z obawy o ich rosnącą moc, a to drugie....przez wygląd. Dyniowi czarodzieje bowiem, muszą mieć na głowie jaskrawy pomarańczowy kapelusz w kształcie dyni, oraz inną część garderoby w tym samym kolorze. Na dodatek ich zaklęcia budziły śmiech, bowiem były ściśle związane z dyniami. Ciskanie dyniowymi pociskami? Nie ma sprawy. Stworzenie domu z dyni? Już się robi. Prócz jaskrawych strojów, wyróżniają się tym, iż wszystkie ich dyniowe zaklęcia mają otoczkę eterycznego zgniłozielonego płomienia, a na dodatek każdy z nich w odróżnieniu od innych czarowników, maja jakąś zwierzęcą część ciała, lecz zazwyczaj są to tylko oczy lub ogon jakiegoś zwierzęcia.
* [kosztem zdolności: Zaklęcia] Zdolność wrodzona: Przemiana przedmiotu w dynię - Czarodzieje mogą przemienić dowolny przedmiot w dynię. Rozmiar przedmiotu przemienianego musi odpowiadać połowie rozmiaru dyni jaką mag chce stworzyć. Przemiana wymaga dotknięcia danego przedmiotu. [by Jino]
Bibliomistrz - przez wiele lat wykształciły się różne kasty czarodziei, mniej znaną i poważaną grupą są bibliomistrzoiwie. Ich głównym atutem są stosy ksiąg z różnymi czarami, trudno jednak w nich o zaklęcia typowo ofensywne. Większość ksiąg ma w sobie zaklęcia bardzo przypominające te zazwyczaj używane przez magów do codziennego użytku. Jednak istnieją nieliczne księgi i ich kopie które potrafią dawać swojemu właścicielowi specjalne zdolności. Jednak ich liczba sprawiła że są one niezwykle cenne. Na koniec warto dodać ciekawostkę, że nie każdy czarodziej potrafi takie księgi czytać. Nie jest to umiejętność nabyta lecz wrodzona. O dziwo ci którzy potrafią przeczytać te księgi nie potrafią używać zwykłych zaklęć.
* [kosztem zdolności: Zaklęcia] Zdolność wrodzona: Czytanie ksiąg - zdolność można używać tylko gdy ma się ze sobą odpowiednią księgę. Nie może to być zwykły zeszyt czy książka z biblioteki. Dodatkowo aby otworzyć księgę trzeba przejechać palcem po odpowiednich zdobieniach na zewnętrznej stronie księgi. Im bardziej skomplikowany wzór tym silniejsze zaklęcia. Po otworzeniu znów należy narysować odpowiedni wzór na pierwszej stronie by księga sama otworzyła się na odpowiedniej stronie (przewracanie kartek samodzielnie sprawia, że widzi się puste strony). Ostatnim krokiem jest odczytanie zaklęcia na głos i wykonanie odpowiednich gestów.
Moce zwykłej księgi potrafią wzmacniać przedmioty (niebojowe, zazwyczaj biżuteria i ubrania), upiększać wygląd (przedmioty), tworzyć sekwencje zaklęć (np. posprzątaj, ugotuj, wywietrz i nakryj do stołu).
Moce specjalnej księgi (specjalna księga i jej używanie kosztem jednej mocy) jedna wybrana moc, lecz nigdy zaklęcia z tej księgi nie mogą być zaklęciami ofensywnymi. [by Anthi]


    R a s y     d o d a t k o w e


Rangi ras dodatkowych wraz z opisem gracze wymyślają samodzielnie.


    Zdolności wrodzone konkretnych rang oznaczone "*" nie są dodatkiem. Zdolności te można wziąć w zamian za jedna z przypisanych dla całej rasy zdolności wrodzonych. Zdolność, którą chce się zamienić można wybrać samemu wedle uznania. Jeżeli ktoś nie chce posiadać zdolności przypisanych rangom po prostu nie wpisuje ich w karcie.


Userzy mogą zgłaszać własne propozycje rang, które należy wraz z opisem wysłać do administracji.

Rangi autorskie, które właściciele chcą zachować tylko dla siebie oznaczone będą "©" tuż przy nazwie rangi.[/list]
Powrót do góry Go down
http://kanranate.deviantart.com/
 
Rangi
Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Nieśmiertelni ~ Kolebka Upadłych Aniołów :: Informacje :: Księga wiedzy-
Skocz do: