Nieśmiertelni ~ Kolebka Upadłych Aniołów
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.


 
 
IndeksRasy EmptyLatest imagesSzukajRejestracjaZaloguj

 

 Rasy

Go down 
AutorWiadomość
Nate
Przeistoczony
Nate


Fabularnie : ... Zajęty... BARDZO zajęty xD
Liczba postów : 279
Join date : 26/05/2011
Age : 29

Rasy Empty
PisanieTemat: Rasy   Rasy EmptySob Maj 28, 2011 2:18 pm

Rasy Lz9Alif
    W a m p i r y

Opis: Prawie nieśmiertelne istoty żywiące się krwią swoich ofiar. Światło słoneczne ich nie zabija ich jednak nie lubią przebywać w jego blasku, ponieważ osłabia je i w niewielkim stopniu parzy ich nieskazitelną skórę. Ich charakterystycznymi cechami są przede wszystkim krwiście czerwone oczy oraz kły wysuwające się z osłon, kiedy tylko wampir poczuje głód bądź szykuje się do ataku lub obrony. Ich skóra jest blada i chłodna w dotyku z racji tego, że to istoty martwe. W żyłach wampirów płynie krew, którą czerpią z zewnątrz. Sami jej nie produkują a ich serce nie bije, a jedynie przepycha krew by płynęła po całym organizmie nie wydając przy tym żadnego dźwięku. Nie muszą także oddychać, ponieważ do przetrwania nie potrzebują tlenu. Wszystkie układy w ciele wampirów uległy zmienia przystosowując się do nowego trybu życia. Wampiry zmuszone są do ciągłego spożywania krwi bądź jej zamienników by utrzymać dobrą kondycję.
    Wrodzone zdolności: * Szybka regeneracja – Proces regeneracji u wampira rozpoczyna się dopiero po 1 poście od zadania obrażeń. W zależności od tego jak duże są rany ten proces może się wydłużać bądź też skracać:- Otarcia, zadrapania, stłuczenia, skaleczenia, lekkie oparzenia, płytkie rany cięte w zależności od ich liczby i rozmiaru: 1-2 posty- Rany cięte, szarpane, oparzenia większej części ciała, skręcenia, niewielkie złamania (np.: palców, żeber, nosa): 2-3 posty- Złamania kości (np.: nóg, rąk, mostka, pęknięcia kości czaszki nienaruszające mózgu), rany otwarte, rozległe i głębokie rany cięte, poparzenia całego ciała, rany, które dla człowieka byłyby śmiertelne: 4-5 postów.W przypadku odcięcia kończyn regeneracja nie następuje, a w przypadku silnego uszkodzenia mózgu, przerwania rdzenia kręgowego, lub przebicia serca jedyne co pozostaje, to przywitać się ze śmiercią, bądź modlić się o przybycia jakiegoś niesamowicie zdolnego medyka. * Zwiększona sprawność fizyczna – Istoty są silniejsze od normalnego człowieka, szybsze i mniej podatne na zranienia jak to nieśmiertelni.* Wyczulone zmysły – Istota słyszy więcej, dostrzega więcej i odczuwa więcej niż normalna istota.

Rasy GxKi10V
    D e m o n y

Opis: Istoty zrodzone z ciemności, kojarzone najczęściej z czymś złym, groźnym i niebezpiecznym. Niektórzy twierdzą, że są to stworzenia pośrednie między człowiekiem a Bogiem, zrodzone z duszy istoty, która po swojej śmierci trafiła do piekła, w którym po przeżyciu tam po raz drugi całego swojego życia zostaje przemieniona w demona. Wywołują u innych istot strach i karmią się ich cierpieniem, co dodaje im jeszcze więcej siły. Wyczuwają błądzące dusze karmiąc się ich strachem i bólem. Niektóre demony karmią się duszami by poprawić swoje samopoczucie i przyśpieszyć regenerację na przykład po ciężkiej walce po której pozostały spore rany do wyleczenia. Co prawda demony wyglądają tak jak zwykli ludzie jednak niektórzy przedstawiciele tej rasy posiadają wyróżniające je elementy takie jak np. skrzydła, rogi czy koźle nóżki niewidoczne dla oczu niewtajemniczonych śmiertelnych. Niektórzy mają źrenice jak u kota a inni nie można odróżnić od zwykłych śmiertelnych czy czarowników. Potrafią przenosić się do swojego wymiaru: piekła.
    Wrodzone zdolności: * Zwiększona sprawność fizyczna – Istoty są silniejsze od normalnego człowieka, szybsze i mniej podatne na zranienia jak to nieśmiertelni.* Latanie – Demony posiadają skórzaste skrzydła jak u nietoperzy.* Dobra orientacja w terenie – Demon nie musi przychodzić wielokrotnie w to samo miejsce, aby zapamiętać, co gdzie się znajduje. Coś w rodzaju szóstego zmysłu podpowiada im, w którą uliczkę muszą skręcić, aby nie natrafić na ślepy zaułek. Łatwo znajdują wyjście z plątaniny najróżniejszych korytarzy, jednakże wysokie dźwięki je dekoncentrują sprawiając, że ich dobra orientacja zaczyna trochę nawalać

Rasy GwH69lV
    H y b r y d y

Opis: Są to stworzenia powstałe z połączenia dwóch bądź więcej ras. Dziedziczą cechy obojga rodziców w różnych proporcjach. Przez swoje niestabilne geny są one mało odporne na skażenia i choroby a ich wykorzystywane przez nich moce często dają niepożądane skutki. Hybrydy często nienawidzą samych siebie ze względu na to, że nie przynależą do jednej konkretnej rasy, mają przez to kompleksy.
    Wrodzone zdolności: odpowiednie dla ras, z których połączenia powstały jednak o wiele słabsze i niedoskonałe.

Rasy 9pnX7ho
    W r ó ż k i

Opis: Są to małe zmyślne stworzonka o wyglądzie porcelanowej laleczki. Często można się w nich doszukać czegoś z rośliny. Są mściwe i przebiegłe, dlatego lepiej nie stawać z nimi na ścieżce wojennej. Mimo iż na co dzień wyglądają jak ludzie potrafią zmniejszać się wielkości kilkunastu cali oraz posiadają skrzydła, najczęściej motyla bądź ważki. Są bardzo mocno związane z przyrodą, którą się opiekują. Kiedy są w pobliżu roślin ich samopoczucie znacznie się poprawia a wszelkiego rodzaju choroby szybciej ustępują.
    Wrodzone zdolności: * Latanie* Zmiana rozmiaru – Wróżko potrafią zmniejszyć się do rozmiaru niewiele większego tulipanowego pąka (jakieś 10 cm), kiedy tylko mają na to ochotę. Powrót do normalnego rozmiaru nie stanowi dla nich problemu. * Kontakt z naturą – Istoty te potrafią porozumiewać się z otaczającą je przyrodą, rozmawiać z roślinami i zwierzętami. Mają zdolność rozpoznawania i przewidywania nadchodzących zjawisk atmosferycznych. Pomagają we wzroście roślin. Potrafią leczyć niewielkie rany roślin i zwierząt, a niekiedy przywracać martwe kwiaty do życia.

Rasy BBunmww
    L u d z i e

Opis: Ludzie to jak już nam wiadomo zwykłe śmiertelne istoty. Są słaby i nie posiadają żadnych nadnaturalnych zdolności, a co za tym indzie nie mogą mierzyć się z potęgą nieśmiertelnych. Są bardzo podatni na wpływy i bardzo częsta bywa, że dążą do tego, aby stać się przedstawicielem jednej z raz poprzez zainfekowanie organizmu chorobą np. wampiryzmem lub likantropią. Niektórzy ludzie nawet nie wiedzą o istnieniu drugiego świata i magicznych stworzeń, które mijają codziennie na ulicy.
    Wrodzone zdolności:* Wzrok - Jest to umiejętność, którą posiada każdy śmiertelnik, jednakże nie u wszystkich się ona ujawniła. Ujawnia się ona tylko u osób wtajemniczonych, silnie związanych z "drugim światem". Dzięki tej zdolności istoty śmiertelne potrafią dostrzec to, co zazwyczaj ukrywane jest przed ich wścibskimi oczyma np. skrzydła u demonów i aniołów, anomalie w wyglądzie zmiennych czy też aurę roztaczającą się dookoła magów. Zdarza się, że wzrok ujawnia się u niewtajemniczonych, przez co ci często uznawani są za stukniętych z racji tego, że widzą to, czego nie ma. Posiadają go także małe dzieci, ponieważ ich wyobraźnia jest znacznie bardziej rozwinięta niż wyobraźnia dorosłego, jednakże wraz z jej zanikaniem zdolność jest blokowana. Może ona zostać zablokowana również przez Radę Dziesięciu, kiedy przyjdzie taka konieczność. [zdolność należy wpisać w karcie]> Niedostępne dla Niewtajemniczonych

Rasy 9f9W4Qu
    Z m i e n n o k s z t a ł t n i

Opis: Istoty inaczej nazywane „zwierzołakami”. Stworzenia te stają się takie albo dziedzicząc zmiennokształtność po rodzicach, albo „zarażając” się nią od jakiegoś przedstawiciela tej rasy poprzez ugryzienie, bądź zadrapanie. Niewielu słabym istotą udaje się jednak przejść przemianę. Zwierzołaki jak już sama nazwa wskazuje mają w sobie coś ze zwierzęcia. Potrafią przyjmować postać jednego wybranego stworzenia (np. wilka – wtedy nazywane jest to likantropią), jednakże są to tylko zwierzęta powszechnie spotykane w świecie ludzi. Nie mogą przyjmować postaci mitycznych stworzeń, które wywołałyby poruszenie wśród nic nie świadomego ludzkiego społeczeństwa. Niektórzy z tej rasy posiadają elementy anatomii zwierzęcia, w które się zmieniają takie jak np. uszy bądź ogon, lub potrafią utrzymać je przez jakiś czas po przemianie na ludzkim ciele.
    Wrodzone zdolności:* Zwierzęca sprawność – Istoty te są niesamowicie szybkie i zwinne, jak na zwierzęta przystało. Niekiedy dorównują siłą wampirom i demonom, ale to zdarza się jedynie wtedy, kiedy ta siła odpowiada zwierzęcej formie zmiennego (trudno by ktoś zmieniający się w mysz obalał drzewa). * Szybka regeneracja – Proces regeneracji tak samo jak u wampira rozpoczyna się dopiero po 1 poście od zadania obrażeń. W zależności od tego jak duże są rany ten proces może się wydłużać bądź też skracać:- Otarcia, zadrapania, stłuczenia, skaleczenia, lekkie oparzenia, płytkie rany cięte w zależności od ich liczby i rozmiaru: 1-2 posty- Rany cięte, szarpane, oparzenia większej części ciała, skręcenia, niewielkie złamania (np.: palców, żeber, nosa): 2-3 posty- Złamania kości (np.: nóg, rąk, mostka, pęknięcia kości czaszki nienaruszające mózgu), rany otwarte, rozległe i głębokie rany cięte, poparzenia całego ciała, rany, które dla człowieka byłyby śmiertelne: 4-5 postów.W przypadku odcięcia kończyn regeneracja nie następuje, a w przypadku silnego uszkodzenia mózgu, przerwania rdzenia kręgowego, lub przebicia serca jedyne co pozostaje, to przywitać się ze śmiercią, bądź modlić się o przybycia jakiegoś niesamowicie zdolnego medyka. * Zmiana w zwierzę – Nie ma ograniczenia czasowego w czasie którego istota dwojakiej natury może pozostać w zwierzęcej formie, w której potrafi komunikować się z przedstawicielami swojej zwierzęcej rasy. Jedynie po walce przedstawiciele tej rasy męczą się na tyle, że muszą na jakiś czas powrócić do swojej ludzkiej postaci, aby zregenerować siły. Kiedy zmienny wraca do swojej ludzkiej postaci jest zupełnie nagi, bo przecież to jego ciało a nie ubrania przyjmują zwierzęcą formę. W zwierzęcej formie zmienni potrafią porozumiewać się z innymi ludzkim językiem, jednakże słyszą ich tylko ci, którzy wiedzą o ich istnieniu, dla reszty pozostaje to zwykłym miauczeniem.> Niedostępne dla Antropomorfów

Rasy ENVDT3h
    A n i o ł y

Opis: Są to stworzenia według niektórych będące wysłannikami samego Boga. Wyglądają jak ludzie jednak są niezwykle piękni tak, że w ich wyglądzie można doszukiwać się tej wspaniałej boskości. Mają oczy w kolorze nieba i kremową skórę. Posiadają skrzydła, które potrafią starannie ukrywać sprawiając, że stają się niewidzialne. Niektórzy sądzą, że anioły są to istoty, które po śmierci trafiły do nieba gdzie zyskały skrzydła i boskie moce a potem zostały zesłani na Ziemię, aby strzec przed złem grzesznych śmiertelników. Potrafią przenosić się do swojego wymiaru: niebios.
    Wrodzone zdolności: * Latanie > Niedostępne dla Upadłych* Uzdrawianie – Anioły potrafią uleczać innych jak i siebie. Proces leczenia trwa tak samo jak regeneracja u wampirów i zmiennokształtnych, z tym, że anioły potrafią przywracać utracone kończyny i leczyć urazy tak śmiertelne, że zwykła regeneracja nie jest w stanie w ich wypadku nic zdziałać (potrzebują na to od 6 do 8 postów). Oczywiście nie muszą w czasie uzdrawiania cały czas ślęczeć nad umierającym. Oni tylko rozpoczynają proces, który dalej toczy się samoistnie (trwa to według spisu przy wampirach i zmiennych). Ich jedynym ograniczeniem jest śmierć, bo po jej nastąpieniu nie mogą już nic zdziałać. * Szósty zmysł – Jest to coś w rodzaju przeczucia, które ostrzega anioły przed czającym się gdzieś w mroku zbliżającym się złem.

Rasy XGK5AmY
    S y r e n y

Opis: Syreny są to niezwykle urodziwe stworzenia o przepięknym głosie, którym hipnotyzują i wabią do siebie zbłąkanych i podatnych na ich wdzięki żeglarzy. Są osoby, które twierdzą, że wyglądem przypominają ryby nie tylko ze względy na ich długi, pokryty lśniącą łuską rybi ogon, dzięki któremu potrafią znakomicie pływać. Ogony tych stworzeń nie pozostają cały czas na oczach wścibskich ludzi. Potrafią zmieniać go w nogi, aby bardziej przypominać ludzi, jednak po zetknięciu się z wodą wracają do swojej normalnej rybo-podobnej postaci. Woda jest syrenom niezbędna do przeżycie, ponieważ kiedy zbyt długo przebywają z dala od niej ich samopoczucie się pogarsza a wszystkie dolegliwości jakie mają ustępują o wiele wolniej niż normalnie. Nie wszystkie syreny są dobre. Niektóre są bardzo zawistne i przebiegłe i mszczą się na tych, którzy zaleźli im za skórę.
    Wrodzone zdolności: * Zdolności morskich stworzeń – Do tych zdolności zalicza się umiejętność szybkiego pływania pod wodą, jak i umiejętność oddychania pod nią i porozumiewania się z innymi wodnymi istotami. Niektórzy twierdzą, że to porozumiewanie następuje za pomocą fal przesyłanych między sobą fal mózgowych.> Niedostępne dla Harpii* Hipnoza – Głos syren ma właściwości hipnotyzujące. Potrafią one wprowadzić swoje ofiary w stan płytkiej hipnozy, w czasie, której mogą narzucać im drobne sugestie. Jednakże istoty hipnotyzowane robić będą jedynie to, co nie jest sprzeczne z ich przekonaniami oraz będą mogły wyrwać się z transu, jeżeli tylko bardziej się postarają, bądź po prostu go uniknąć. Nie działa to na istoty z mentalną blokada umysłu. * Radar – Syreny potrafią wyczuć zbliżające się do nich istoty lub obiekty oraz określić ich położenie względem swojej osoby.

Rasy HmWDfpi
    E l f y

Opis: Stworzenia zamieszkujące lasy i łąki będące bardzo blisko z otaczającą je przyrodą. Rozpoznać je można po szpiczastych nieco wyciągniętych uszach i niezwykłej urodzie. Elfy nie lubią zatłoczonych miast pełnych ruchliwych dróg i wieżowców. Wolą pozostać blisko przyrody, dlatego najczęściej znaleźć je można w okolicznych wsiach. Mimo iż uważane są za stworzenia o dobrych intencjach bywają osobniki sprzymierzone z siłami zła. Tak samo jak wróżki elfy czerpią siłę od otaczającej je przyrody, która ma na nie zbawienny wpływ nawet kiedy te są bardzo wyczerpane i poranione.
    Wrodzone zdolności: * Język natury – Porozumiewanie się z roślinami i zwierzętami.* Zwiększona sprawność fizyczna – Istoty są silniejsze od normalnego człowieka, szybsze i mniej podatne na zranienia jak to nieśmiertelni.* Celność – Elfy jako nieliczne tak wyszlifowały swoje umiejętności łowieckie, że np. wycelowana z ich łuku strzała praktycznie zawsze trafia w wyznaczony przez nie cel.

Rasy JweoFiP
    C z a r o w n i c y

Opis: Większość czarowników niczym nie różni się od zwykłych ludzi, niektórzy jednak wyróżniają się wyglądem. Mogą posiadać np. kocie oczy bądź koźle nogi i najczęściej otoczeni są niezwykłą magiczna aurą wyczuwaną w pewnym stopniu przez inne stworzenia. Są oni obeznani w sztuce magicznej oraz alchemii. Posługują się księgami zaklęć oraz znają pradawne języki i rytuały. Czarownicy bardzo często wzywani są przez inne rasy i wtajemniczonych śmiertelnych w przypadku poważnych chorób lub infekcji przez wzgląd na ich niezmierzoną mądrość i obeznanie w sztukach zielarskich.
    Wrodzone zdolności: * Uzdrawianie – Magowie potrafią uleczać innych jak i siebie. Proces leczenia trwa tak samo jak regeneracja u wampirów i zmiennokształtnych, z tym, że potrafią przywracać utracone kończyny (potrzebują na to 6 postów). Oczywiście nie muszą w czasie uzdrawiania cały czas ślęczeć nad umierającym. Oni tylko rozpoczynają proces, który dalej toczy się samoistnie (trwa to według spisu przy wampirach i zmiennych). Ich jedynym ograniczeniem jest śmierć, bo po jej nastąpieniu nie mogą już nic zdziałać. * Latanie – Czarownicy są w stanie wznosić się na niewielkie wysokości i w nieco szybszym tempie pokonywać krótkie dystanse. Nie mogą jednak przebywać w powietrzu dłużej niż 3 posty.* Zaklęcia – Czarownicy potrafią stosować proste zaklęcia ułatwiające im życie codzienne. Nie sprawdzają się one w walce, jedynie pomagają leniwym sprawiając, że takowi nie muszą ruszać się z kanapy by na przykład włączyć telewizor, zrobić sobie kawę, czy przetransportować książkę z półki do swojej dłoni. Zaklęcia te obejmują jedynie przedmioty znajdująca się w najbliższym otoczeniu przy dokładnym określeniu tego, co chce się uczynić bądź, czego się szuka czy też potrzebuje. Nie działają one na ludzi czy jakiekolwiek inne elementy ze świata ożywionego.

    R a s y d o d a t k o w e

Wszelkiego rodzaju rasy własnego pomysłu, które nie mają przypisanej żadnej grupy.
Powrót do góry Go down
http://kanranate.deviantart.com/
 
Rasy
Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Nieśmiertelni ~ Kolebka Upadłych Aniołów :: Informacje :: Księga wiedzy-
Skocz do: